reklama

Keď už sypeš pušný prach, hádžeš iskru a tá motyka nechce vystreliť!

Súťažím! Nie, nemám lístok s číslami do lotta. Prihlásil som sa do súťaže o psie záprahy cez Nórsko a Švédsko. Zo Slovenska vezmú dvoch. Nie zlé šance, tak poďme urobiť maximum! A čo viem povedať tesne pred koncom súťaže?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dozvieš sa o tom tak 2 týždne pred spustením súťaže a zovrie ti hrdlo. Toto chceš! Musíš zistiť detaily! Hlasovanie? Čo najpútavejšia prihláška? Video vítané? To dám!

Dal som. Že pri tom boli komplikácie? Nevadí! Že mali niektorí Slováci krátko po spustení stovky hlasov? Tam už začala nespokojnosť!

Našťastie patrím do generácie, v ktorej ma kamaráti na facebooku neustále motivujú obrázkami zo „sveta bohatých“ a „myslením k bohatstvu“ takže viem čo v takej situácii urobiť (načo školy? motivácia chlape!). Hlavne si ísť za snom. Ja tej konkurencii predsa ukážem lekciu z vysokej školy marketingu!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Predtým, než som sa pustil do „chladnokrvnej devastácie konkurentov“ však na mojom profile zasvietila žiadosť o priateľstvo od jedného z prihlásených. Wau, kolega, čo má rovnaké ciele, to je pekné. Jasné, že prijímam, budem mať s kým o tom všetkom debatovať a nebude tým otrávený. Ale prečo ma požiadal o priateľstvo? Páčila sa mu moja prihláška? Považuje ma za zaujímavého? Pridáva si všetkých a chce vidieť moju aktivitu? Opýtame sa a uvidíme. Správa odoslaná, prečítaná a... Presne, čakáte na to, čo bolo ďalej - rovnako ako čakám do dnešného dňa aj ja. Nevadí, možno len zabudol, alebo mal vážny dôvod. Môžem mu akurát odkázať to, čo zvyknem fajčiacim dievčatám: „prvý dojem je pokazený, ale stále máš priestor ho napraviť“.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Späť však k súťaženiu. Jedna z mojich obľúbených viet je: „Boh sa smeje najviac, keď vidí človeka plánovať“. Nuž, ja som na ňu v pýche na nejaký čas pozabudol. Dnes, 2 dni pred skončením súťaže mám cez 200 hlasov. Slovenský líder má cez 8600. Vysoká škola marketingu vyhorela skôr, než si to súperi začali želať. Musím uznať, že získať čo i len 1000 hlasov je obdivuhodné a vyžaduje si vynaloženie nemalej námahy. Klobúk dole pred mnohými, ktorí to dokázali.

Nie je to však z mojej strany celé jedna veľká tragédia. Žasnem nad podporou zo strany priateľov. Mnohí sa aktívne zapojili do pomoci bez toho, aby som ich poprosil. Priam dodávali chuť pokračovať a nevzdať to po neúspechoch. Sú skvelí!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nesmierny zážitok bol s vizitkami. Nechať si zopár vyrobiť, prehryznúť v sebe tú nesmelosť a osloviť neznámych počas ich každodennej rutiny. Drvivá väčšina reakcií bola pozitívna, to bola príjemná zmena (HA! Zoči-voči už nie je také jednoduché ignorovať ma!).

A tie šialené nápady. Napísať mail s prosbou o pomoc na marketingovú schránku Peťa Sagana. Lebo za druhej svetovej sa spojencom podaril útok, ktorého úspešný výsledok bol tak nemožný, až bol možný. (Fakt úžasná analógia so súťažou. Svet v tvojej hlave, musí byť náramne zaujímavý, Vlado.) To sa mi na celom zápolení rátalo najviac – pochopiť, že tuctových dobrodruhov tam bude kvantum, že toho v sebe ukázať nemusím. Že mám ukázať seba, urobiť to celé svojsky. Že som prekonal niektoré moje bariéry a ukázal sa verejne tak ako som chcel. Bez rád známych, či to je alebo nie je vhodné a bez ohľadu na to kto si čo bude myslieť!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

200 získaných hlasov síce evokuje to, že moje prezentovanie samého seba sa ľuďom nepáčilo. Predstava, že každý hlasujúci si prezrie všetkých súťažiacich, prečíta ich profily a pozrie ich videá, je však nereálna. Nuž, minimálne v jednom som však nepochodil a ponaučenie je jasné: nechoď do politiky, nevieš si získať davy. Ostáva malá nádej, že ma ako druhého do výpravy vyberie porota.

A keďže súťaž ešte pokračuje a ja si pred výberom poroty ešte chcem zasúťažiť až do úplného konca (je lepšie povedať babke, že som bol trinásty, než dvadsiaty tretí), zapojím do súťaže aj Vás, drahí čitatelia. Pokojne si pustite moje video, ktorým som sa do súťaže prihlásil:

a v prípade, že sa Vám páčilo, tak pod videom v popise nájdete odkaz na stránku, kde o mne môžete získať ďalšie informácie spojené so súťažou a odovzdať mi Váš hlas. No dobre, dám aj priamo odkaz na stránku http://polar.fjallraven.com/contestant/?id=105

Ďakujem.

(kritika, dojmy a návrhy na zlepšenie sú samozrejme v diskusii vítané)

Vladimír Imrich

Vladimír Imrich

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

snílek, športovec, "filozof", farmár, cestovateľ, kamarát, kolega, iniciatívny blbec, živel, tanečník a občas aj bloger Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu