reklama

Hľa, produkcia znudeného mozgu... môjho...

4 z 5-tich minút sú príliš vzácne na to, aby ste ich mrhali touto nezmyselnosťou. A na 60% to myslím vážne. Proste som približne písal o tom, čo ma teraz napadlo. Nehovorte, že som vás nevaroval :).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Nuda je všade vôkol mňa, drží sa ma, vidím ju aj vtedy, keď vypnem svetlo. A ozaj... nie je práve úplná tma vizuálnym vyjadrením nudy?

Celodenná práca je za mnou, osprchovať, navečerať a... a... niet čo ďalej. Ako správny študent som si cez školský rok na internáte zvykol neísť spať skôr ako o polnoci a už len z princípu nechodím skôr ani teraz. Doma som však odkázaný na večery osamote a nepáči sa mi to. Situáciu ako tak zachraňovali icq, facebook, pokec. Najnovšie ale aj tam absentujú ľudia, s ktorými som vedel zabudnúť na čas a písať hodiny fakticky „o ničom" a len sa zabávať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Skúšal som miesto toho čítať novinky zo sveta, sledovať seriály cez internet, čítať príspevky ostatných blogerov. Už aj Ludvíka som dokázal úplne zblbnúť. Nakoniec som však zistil, že nič sa nevyrovná správnemu človeku, pri ktorom sa čas stáva nedostatkový tovar.

Takže tu sedím a píšem vyslovene náladové riadky svojím neohrabaným neumeleckým štýlom, ktorý tak či tak nikto nedokáže vydržať čítať až do konca. NO A? Aj tak týmto článkom len prekonávam dnešnú nudu a zároveň ho užívam ako liek na nudu predošlú, poprípade ešte aj ako prevenciu proti nude budúcej.

Napriek tomu, že mne samému sa zdajú predchádzajúce vety pochmúrne mám dobrú náladu a smejem sa sám sebe, že čo to tu potím a že zajtra sa za to najskôr budem hanbiť. Čiže ak to náhodou niekto čítal, nech na to prosím rýchlo zabudne. Taktiež zatiaľ nepotrebujem telefónne čísla ku psychológom... vlastne... pre istotu ich tu zo 2 môžete napísať. Možno sa zídu niekomu inému, kto to tu bude čítať :).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No dosť bolo, kým kvôli mne nezavedú aj mínus karmu.

Dovi, dopo a pardon, že som mrhal vašim drahocenným, nudou nepostihnutým časom.

Vladimír Imrich

Vladimír Imrich

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

snílek, športovec, "filozof", farmár, cestovateľ, kamarát, kolega, iniciatívny blbec, živel, tanečník a občas aj bloger Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu